Tennisspillere er attraktive reklamesøjler for tøjproducenter, og ved turneringerne i Miami og Charleston optrådte flere af de kvindelige spillere i nye tøjkollektioner.

Venus Williams har i årevis designet og spillet i sit eget mærke, EleVen Wonder Woman. Den 40-årige stjernespiller vinder ikke så mange turneringer længere, men får stor opmærksom omkring sin tøjkollektion hver gang hun træder ind på tennisbanen.

2021 Miami Open - Day 2
2021 Getty Images

Den firedobbelte Grand Slam vinder,Naomi Osaka (se foto øverst), præsenterede Nikes sommerkollektion, Summer Advantage. Nike fik dog ikke den sædvanlige store eksponering, for Osaka tabte allerede i kvartfinalen i Miami.

I Miami stillede Sofia Kenin op i Filas farverige tøj fra kollektionen Tie Breaker, men den fjerde-seedede amerikaner tabte allerede i tredje runde.

2021 Miami Open - Day 5
2021 Getty Images

Supertalentet Coco Gauff er ombejlet af mange sponsorer, og på tøjsiden er det New balance som har aftalen med den unge 17-årige Coco, som allerede i 2. runde måtte se sig besejret.

2021 Volvo Car Open
2021 Getty Images

K-Swiss står bag tøjet som Alja Tomljanovic spiller i; australieren optrådte i Spring Hypercourt kollektionen da hun tabte i anden runde.

2021 Australian Open: Day 3
2021 Getty Images

19-årige Caty McNally lancerede kollektionen Adidas prime, og i det nye tøj lykkedes det amerikaneren at nå tredje runde.

2021 Volvo Car Open
2021 Getty Images