Tennisspillere er attraktive reklamesøjler for tøjproducenter, og ved turneringerne i Miami og Charleston optrådte flere af de kvindelige spillere i nye tøjkollektioner.

Venus Williams har i årevis designet og spillet i sit eget mærke, EleVen Wonder Woman. Den 40-årige stjernespiller vinder ikke så mange turneringer længere, men får stor opmærksom omkring sin tøjkollektion hver gang hun træder ind på tennisbanen.

2021 Miami Open - Day 2
2021 Getty Images

Den firedobbelte Grand Slam vinder,Naomi Osaka (se foto øverst), præsenterede Nikes sommerkollektion, Summer Advantage. Nike fik dog ikke den sædvanlige store eksponering, for Osaka tabte allerede i kvartfinalen i Miami.

I Miami stillede Sofia Kenin op i Filas farverige tøj fra kollektionen Tie Breaker, men den fjerde-seedede amerikaner tabte allerede i tredje runde.

2021 Miami Open - Day 5
2021 Getty Images

Supertalentet Coco Gauff er ombejlet af mange sponsorer, og på tøjsiden er det New balance som har aftalen med den unge 17-årige Coco, som allerede i 2. runde måtte se sig besejret.

2021 Volvo Car Open
2021 Getty Images

K-Swiss står bag tøjet som Alja Tomljanovic spiller i; australieren optrådte i Spring Hypercourt kollektionen da hun tabte i anden runde.

2021 Australian Open: Day 3
2021 Getty Images

19-årige Caty McNally lancerede kollektionen Adidas prime, og i det nye tøj lykkedes det amerikaneren at nå tredje runde.

2021 Volvo Car Open
2021 Getty Images

Forrige artikelTE Junior Viljandi: 11-årige Andreas Philip vinder sin første Tennis Europe titel
Næste artikelCorona har sat nye standarder for grusbaner
Avatar photo
Tennisavisen.dk er Danmarks største digitale tennisunivers. Vi bringer nyheder, billeder, analyser, debat og aktuelle opdateringer fra tennisverdenen – både fra Danmark og internationalt.