Få gode råd og inspiration til tennisklubbens kommunikation og markedsføring. Sådan lyder overskriften på 6 workshops målrettet danske tennisklubber, som finder sted rundt om i hele landet. Bag står DGI Tennis og Dansk Tennis Forbund, som har lavet en fælles visionssamarbejde, der hedder 'Bevæg dig for livet - Tennis'.

Fire workshops med fokus på kommunikation/markedsføring/Facebook:

TIRSDAG D. 13. MARTS 2018, VED DGI MIDTJYLLAND FRA KL. 17.30-21.00
Adresse: Glarmestervej 18A, 8600 Silkeborg

ONSDAG D. 14. MARTS 2018, VED DGI NORDJYLLAND FRA KL. 17.30-21.00
Adresse: Teglgårds Pl. 1, 9000 Aalborg

TORSDAG D. 15. MARTS 2018, VED KOLDING KETCHER CENTER FRA KL. 17.30-21.00
Adresse: Bramdrupskovvej 30, 6000 Kolding

TORSDAG D. 22. MARTS 2018, VED IDRÆTTENS HUS FRA KL. 17.30-21.00
Adresse: Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby

To workshops med fokus på smart anvendelse af Facebook:

MANDAG D. 19. MARTS 2018, VED DGI FYN FRA KL. 17.30-20.30
Adresse: Svendborgvej 337, 5260 Odense S

ONSDAG D. 21. MARTS 2018, VED DGI STORSTØMMEN FRA KL. 17.30-20.30
Adresse: Evensølundvej 5, 4720 Præstø

Deadline for tilmelding er torsdag d. 8. marts, og der er 25 pladser per workshop – efter først til mølle. Det er gratis at tilmelde sig her, og der er inkluderet let forplejning.

Du kan tilmelde dig her: http://www.bevaegdigforlivet.dk/tennis/for-klubber/tilmelding-markedsfoeringsworkshops

Indholdet på workshops

På de fire workshops med fokus på generel kommunikation, gives der gode råd og vejledning til arbejdet med PR, hjemmeside, Facebook og øvrige sociale medier. Tovholder er Julie Homann Carøe, der er kommunikationsansvarlig for Bevæg dig for livet – Badminton.

På de to workshops med fokus på Facebook, går vi i dybden med anvendelsen af begivenheder, reklame og sider vs. grupper. Tovholder er Jakob Lind Tolborg, som arbejder selvstændigt med Idræt og Sociale Medier, og er ansat som klubkonsulent ved Dansk Orienterings Forbund. Hertil er der også oprettet to Facebook-begivenheder, som vi bruger som cases. Tilmeld jer også gerne her via disse links: Odense og Præstø.

Gennemgående for begge workshops er visningen af de relevante værktøjer; hvad kan de, hvordan får man bedst fat i folk, og hvad bør man være ekstra opmærksom på?
Der bliver også tid til sparring på kryds og tværs samt at arbejde særskilt med klubbens egen kommunikation, f.eks. med fokus på Tennissportens Dag eller anden tennisaktivitet.

Tilbud: Brug Tennisavisen.dk til markedsføring af din klub

For at bakke op om det store fokus på god og synlig kommunikation inden for tennis, så giver Tennisavisen.dk et godt tilbud til alle klubber, der har deltaget på en af ovenstående workshops.

Der tilbydes hele 50% rabat på normalprisen i 1 år frem, for vores sølv- og guldpakke samt 100% rabat på vores bronzepakke.

Generelt søger Tennisavisen.dk samarbejde med flest mulige danske tennisklubber, for at fremme gode klubhistorier og nyheder.

Se mere om indholdet af pakkerne her: www.tennisavisen.dk/klub/

Forrige artikelSpænding til det sidste hos herrerne
Næste artikelWTA Dubai 2018: Ungdommen vandt – Kasatkina mod Svitolina i finalen
Avatar photo
Tennisavisen.dk er Danmarks største digitale tennisunivers. Vi bringer nyheder, billeder, analyser, debat og aktuelle opdateringer fra tennisverdenen – både fra Danmark og internationalt.